13. 7. 1998
V první polovině roku 1998 rostl zájem o automobily z mladoboleslavské Škodovky. Za šest měsíců prodala více než 180 tis. kusů vozů, což činilo v meziročním srovnání 11% nárůst. Škoda byla zároveň nejrychleji se rozvíjejícím českým podnikem s přítomností zahraničního partnera, Volskwagenu. Hlavním odbytištěm se stalo Německo a v širším měřítku západní Evropa. Na tuzemském trhu byl o domácí značku také enormní zájem. Škodovka ovšem cílila na větší trhy a začala exportovat vozy do východoasijské Číny.
KRÁLÍK, Jan. Škoda: od kočárů k limuzínám z Vrchlabí 1864-2008. 1. vyd. [Týnec nad Sázavou]: Pro společnost Škoda Auto vydala Moto Public, 2008. 192 s. ISBN 978-80-904221-0-0. KRÁLÍK, Jan a HRDLIČKA, Petr. V soukolí okřídleného šípu: zákulisí automobilky Škoda pohledem tří generací rodiny Hrdličků. 2. rozšířené vydání. Praha: Grada Publishing, 2016. 197 stran. TEN: technická elita národa. ISBN 978-80-271-0177-1.
https://cs.wikipedia.org/wiki/%C5%A0koda_Auto