Změnit rok:

1998 2008

Změnit třídění:




5. 8. 1998

Sílící vliv bulvárních médií na mládež

Podle dobových výzkumů si mladá česká generace oblíbila časopisy laciné svým obsahem. Náctiletí řešili své problémy (s mezilidskými vztahy, rodinou, sexem, líčením apod.) čtením v titulech typu Dívka, Bravo či Bravo Girl, kde jim radili odborníci z řad sexuologů, psychologů nebo z kosmetického průmyslu.

Fotografie

GPS

49.7428581N, 15.3384111E

Místo

Česká republika

Zdroje

- OSVALDOVÁ, Barbora, ed. a KOPÁČ, Radim, ed. Co je bulvár, co je bulvarizace. Vydání první. Praha: Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum, 2016. 142 stran. ISBN 978-80-246-3229-2. ŽANTOVSKÁ, Irena et al. Bulvarizace českých médií. 1. vydání. [Rudná]: Medias res, 2016. 56 stran. Sborník
- č. 4/2016. ISBN 978-80-87957-08-0.


Webové odkazy

https://cs.wikipedia.org/wiki/Bulv%C3%A1rn%C3%AD_m%C3%A9dium

© 2024, Ústav pro soudobé dějiny AV ČR, v.v.i.

scroluj nahoru